New Voices For Singing Cities

NEW VOICES FOR SINGING CITIES

"Villes endormies" en "Poppy"

27 MAI 2014 – 19h30 in Studio 4 - FLAGEY

Dit schooljaar werken het vijfde en zesde leerjaar van BS De Mozaïek elke vrijdag samen met muzikante Inge Sprangers binnen het MUS-E programma. Samen repeteren ze een hedendaags muziekstuk "Poppy".

Twee andere klassen uit BS Les Jardins d'Elise' in Elsene bereiden terzelfdertijd een ander muziekstuk "Villes endormies" voor met twee MUS-E kunstenaars.

Op 27 mei worden beide muziekstukken voorgesteld in Studio 4 in Flagey, onder begeleiding van het HERMESensemble. Het concert begint om 19u30.

Alle deelnemende kinderen mogen 2 personen uitnodigen voor dit concert. Er wordt een lijst bijgehouden door de klastitularis.

Twee filmpjes van vorige schooljaren

Nu exclusief te beluisteren en te downloaden op onze website: het lied "kom je naar ons plein", gezongen door 27 supersterren van het vierde leerjaar!

01 Kom je naar ons plein_.mp3 (4,6 MB)

BSGO De Mozaïek
Van Ysendijckstraat 24-32